JA MÅ HON LEVA JA MÅ HON LEVA JA MÅ HON LEVA, GRATTIS!!

Jag känner mig som Kenza nu när jag sitter och skriver inlägg som ska publiceras senare men är man storbloggare så är man.. hö hö hö!
Nej men jag är ju tvungen att gratta min kära lilla kusin PERNILLA,PLUTTEN, TJEJENMEDRÅTTFÄRGATHÅR,DOTTTER TILL ÅSNAN ÅKE, KUSIN TILL VÄRLDENS BÄSTA JOSSE, MINIPAULINA ELLER MINIJOSSE OM NI NU VILL DE, Ja ni får helt enkelt kalla hon vad ni vill. Men idag fyller lill flickan min 17år GRATTIS!!!
Eftersom jag är borta  nu så får du din present någon annan gång och då jäklar ska vi äta tårta eller hur? :D

And in this crazy life
And through these crazy times
It's you
It's you
You make me sing
You're every line
You're every word
You're everything

Kram Josse

Kommentarer
Åsnan Åke

Io, Io, Io

2010-04-30 @ 17:21:02
pernilla

taaaaaack jossethesweetipiiiiieeee!

2010-05-01 @ 10:11:34
Blogg: http://pinneputt.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback