Såå taggad

Igår på körteorin så hade jag fakiskt roligt,vem hade kunna gissa på de.
Tina- Undantagen är tvåhjulade fordon.
Läraren- Precis men tvåhjulade fordon UTAN!?
Tina- Öhm puuh tjaa föraren.

Läraren- När är det okej att köra 70km/h på grusväg vid en stugby?
Nån kille- När det är sol.

Läraren- Om det står en massa renar på vägen som inte flyttar på sig vad gör man då?
Nån tjej- Kan man inte bara putta dom lite med bilen.
Läraren- Ja de skulle man kunna göra men helst så ska ni börja låta som en hund.


Efter teorin så for jag till IKSU och spelade Feffo cup och det var lika roligt som vanligt dock så va jag sämst men det är en annan femma. Men jag vann Feffo chokladen och det är en choklad som man vinner om man varit bästa lagkamraten och jag är ju som sagt ganska bra på att fjäska såå chokladen vart min..TACK, det var mycket gott!´
Jag har bara en lektion idag sen ska jag hem och packa eftersom jag far till Stockholm :D WOOHOOOO!!!!!
Vårat flyg kommer att fara och livet leker men jag måste dock packa annars kan det bli jobbigt.


Vem fasiken lägger ner sin yoghurtskål??

VÅRAT PLAN FAR!!!!!

Kram Josse


Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback