Så trött i mina fötter

Mina småbarn va så gulliga ikväll. Dom står och pratar om hur dom ska spela och sen när jag och Ida kommer och trycker oss in i deras lilla ring så dom ba "Vi har bestämmt att vårat lag ska heta Team Josefin" (Jag måste bara HA HA SUCKS TO BE YOU IDA) Men nååååh så himla söta där växte dom i mina ögon vill ja lova.
Förra gången Pontus va och hjälpte oss coacha så klagade jag och Ida över att vi hatade barn idag var dom bara dryga så det går framåt.
Sen så gick våran egan träning sådär men efter den så stannade jag och Sofia kvar och hon sprang femhundra varn runt hallen men jag gav upp efter fem för det var så jäkla tråkigt man sprang ju bara runt,runt,runt,runt,runt vad är poängen? MEN jag satt inte och var lat utan jag dansade balett sen så kom Thim och vi fjantade runt i typ tio min sen halvgrät jag och Sofia och klagade "Köööör hem oss BUHHUU"


MINA FLICKOR DE HÄR!!!

Kram Josse


Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback