Våran lärare gick hem och struntade i våran lektion

Det var jätte roligt att träffa alla igen och vi hade kramkalas hela dagen. Bäst var nog då vi fick fara till cafeterian och köpa melonremmar det var ett riktigt hallelujah moment.
Men efter 10min lektion så kände både jag och Julia och troligen alla andra att det bara är för mycket vi borde få börja med 25% skoldag sen 50%, 75% och sen till sist kanske vi är redo för 100% där vi höstlovet.
Men som det är just nu kommer de inte funkera min hjärna kokade. En annan rolig grej är ju att jag gjort mitt första besök hos datateknikerna nu i 3an det var faktikst de första jag gjorde men nu fungerar min dator, ååh vad jag har saknat den!

De enda positiva är väl att nu får jag va med dom här varje dag igen.

Kram Josse


Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback