Vi syns nasta ar

GOTT NYTT AR ALLA!
Idag har vi ju som sagt den dar stora festen och sen utgang med bolivianerna :D
Jag maste bara beratta att jag ar SJUUUUUKT lang har, alla ar verkligen jattekorta sa pa bara nagon minut gick jag fran kort till lang..Moahhaha kanns bra!

Jag skrev fel forut de tog inte 30timmar de tog 60timmar att resa hit,woops bara nagra timmar fel.

Ja vad ska jag mer beratta om Bolivia? Hmm hela landet ar typ sponsrat av coca cola for det ar overallt. Dom har rosetter i julgranen vilket jag tycker va valdigt fint. Landet ligger i ett berg valdigt konstigt men de kan val vara roligt att bygga sig ett litet hus mitt pa en bergsvagg..hahah
Dom har lamor har det ar tydligen deras landskapsdjur sa jag hoppas jag far se en men annars far jag se apor nast vecka :D

En valdrigt rolig grej ar att vi ar sa hogt upp sa vara deos har exploderat pa grund av trycket..hahahhah
Tror ni man fick en liten chock nar den va KABOOM!

Kommentarer
mamma

Ha ett riktigt GOTT NYTT ÅR du med min Lååååånga älskling! massor av kramar!

2010-12-31 @ 10:25:21
Anonym

Hej, du får nog ett annorlunda nyårsfirande, det låter spännande allt du skriver så fortsätt med det. Så vi ressugna får vara sjukt avundsjuka! Gott Nytt År! Anki

2010-12-31 @ 15:39:20



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback