Jag tror jag är en ängel så snäll som jag är.. HÖ HÖ HÖ

Ikväll har jag ju som sagt hjälp Pernilla med matten och nu skämtar jag inte men ungen är verkligen trög :O
Men vi kämpade oss igenom de och sen somna vi på golvet. Jag borde få ett pris i den där galan vardags hjältar. Jag räddar min egen kusin från att få IG och kanske inte ta sig in på den utbildning hon vill gå sen och då är alla hennes drömmar krossade och hennes framtid ser inte ljus ut. Så ni där ute var inte rädd för att tipsa dom om mig ;D





Kram Josse

Kommentarer
pernilla

IG vad väl att ta i, så dålig är jag inte :(

2010-02-23 @ 22:44:06
Blogg: http://pinneputt.blogg.se/
mamma

Klart jag visste att du var världens snällaste och hjälpsammaste Matteängel!!!!

2010-02-24 @ 09:51:25



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback