Snart så är det helg

Redovisningn idag och jag är inte alls nervös fastän ja inte har en aning om vad jag ska säga. Nu sitter jag iaf och dricker O´boy, sms:ar med Pernilla som går till skolan(he he he. vissa får ju skjuts), spiller yoghurt(FAN) och spelar harpan. Jag förstår inte mitt problem måste jag alltid spilla mat på mig eller? Det är typ för att folk ska kunna se om jag ätit frukost. Har jag inte en fläck på tröjan har jag alltså inte ätit frukost. Min värsta mardröm är att jag ska träffa Taylor Lautner och så ska vi äta spagetti och kötfärssås eller Lax tillsammans. Det är mat som verkligen inte går att äta fint utan man hänger över maten och slever in.

Kram Josse

Kommentarer
Iza

Det måste väl vara mer en dröm än en mardröm att träffa Taylor Lautner, speciellt om du blir kletig i processen. :P

2010-02-12 @ 09:45:44
Blogg: http://izaspjoller.blogspot.com/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback