Jag ska aldrig skaffa barn

Är hemma nu och är trött som fan, mitt huvud dunkar, min hals går snart sönder, Jag är hungrig, jag hatar barn, jag hatar dryga föräldrar som inte kan någonting och jag är LESS SOM TUSAN!!!
Ni ska bara veta vilka jäkla mammor jag och Ida har varit i helgen och vi kom fram till att barn är fan tröga.
-Ja barn nu ska vi spela match.
.....Matchen börjar......
-JAHA är det match men då måste jag ju gå och ta på mig skorna.
BINGO!!
ungefär så har helgen sett ut men aaaja jag tycker det är ganska roligt att andra tränare får damp på oss. Jag och Ida har till och med blivi anmälda av en tränare för hans lag förlora..HAHAHHA


Kram Josse


Kommentarer
Sofia

MEN ÅHHH VARFÖR TISDAG??!?!?!

Då ska jag bort :( DUMMA DU!!!

2010-05-03 @ 07:48:47
Blogg: http://fastevik.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback