Usch

Varför är barnmedicin god medans vanlig medicin smakar skit? Bara för man är över 10år betyder inte det att man gillar äckliga saker. Varför skulle inte jag tex vilja ha jordgubbsmak på min hostmedicin? Klart som fasiken att jag vill. Och Sana-Sol vad hände med de? Det var höjdpunkten på morgonen när man var liten för det var/är så himla gott och då alla ba JAA BRA JOSEFIN ÄT SANA-SOL DET ÄR NYTTIGT och nu alla ba JOSEFIN ÄT FRUKT!!!!!
Jag tål för tusan inte ens frukt, jäkla diskriminering.

För övrigt så önskar jag att jag gick på Lilja just nu inte bara för att jag tycker skolan är bättre utan för att jag är less på Midgård och att alla tycker den är så perfekt och att lärare tror att alla elever tycker om att plugga(vilket nästan alla gör) så om vi skulle få ledigt för öppet hus på julafton skulle garanterat halva skolan jubla och tycka att det var den bästa ideen rektorn haft. Sen så kommer jag där och smälter inte in för 5öre.


Kram Josse

Kommentarer
mamma

Sök hit till nästa läsår då, du har ju den chansen!

2010-05-17 @ 12:31:36



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback