Sweet

Helgen har varit riktigt grym men lördagen tog ändå priset.
Jag och Sofia hänge lite på Plaza innan vi for till haga. Vi bad om vägbeskrivning "Under tunneln, mitten vägen och sen dirket till höger eller vänster"
Man skulle gå under tunneln, 3-4 kvarter rakt fram, sen vänster, över en stor väg, rak fram och sen höger men annars så var det ju nästan rätt.
När vi väl hittat fram så körde vi nå sked spel och jag o Sofia satt och hade panik hela tiden, shit vilken speed dom hade de ba flög kort!
Senare så gick vi iaf in till stan där vi gick omkring och minglade som vi så fint kallade de.
Sen så där vid 4 la jag och Sofia oss i soffan för att ta en power-nap i en timme innan vi gick upp och sa god natt för att gå och sova..Hahah
Jag och Sofia fick(läs tog) dubbelsängen medans dom andra sov i soffan eller på golvet. Sen så vaknade jag och Sofia imorse vid 10 så då gick vi upp skrattade lite åt dom andra som sov för dom såg så söta(läs roligt) ut..Hahah Sen så gick vi och köpte frukost, for "hem", levde om lite smått i hopp om att dom andra skulle vakna vilket dom inte gjortde, åt frukost, städade lite och for hem..Hahah

-Hej du är välkommen till Jesus.
-Jahaa
-Ja han bor på andra sidan älven och han fyller alla dina behov.
HAHAHA...Tanten kanske borde tänka över vad hon säger när hon bjuder folk till kyrkan för tro mig det kan misstolkas.







Kram Josse


Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback