Jag vill vara ledig

Jag vet inte om jag gjorde rätt uppgift på svenskan eller om jag hittade på en....men de lär vi ju se.
Sen var de rep som vanligt inte så roligt att veta kanske men seeen efter skolan for jag och Amanda till dansskolan för första gången på 10 000,2år fast då hade dom glömt musiken så de vart ingen träning.Hahah
Men vi fick tid för lite PA100, hinna äta pommes frites och macka och hänga med Helena :D Så man borde inte klaga.

Jag och Amanda sitter i fåtölj och det går förbi en kille. Han stannar och pekar på golvet och säger "Du tappade något" jag tittar dit och då säger han "farten".
HUR tänkte han där? 
För det första så var det han som stannade
För det andra så satt jag ner
För de tredje så skrattade han inte ens? Om man säger ett skämt nog för att de va de sämsta skämtet på denna jord men man skrattar väl iaf eller?


Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback