Jag hatar när folk avbryter mig

Igår kväll va jaa njaa öhm vi kände typ ingen men de va roligt att få säga hej då. I slutet började vi köra konsert med piano,trummor och gitarr och jag var nog sämst på allt.
Jag sitter vid pianot med en annan och ska styla lite så jag börjar spela lille katt och personen verkar ganska imponerad så jag kör min andra låt doro doro doro do do do dooooo do do do doooooooo och efter de börjar personen spela beethoven och alla hans gamla piano kompisar. Så där sitter jag och tror att min lille katt skulle imponera, jo tjena!
Sen när jag väl hade somnat så får jag ett samtal från Jessica och Niklas(biibii) som tydligen gick en mil på 4min, Grattis bra jobbat! Sen berättade dom hela sina livshistorier och tryckte ner på min och Sofias glass men dom va ju höga så jag antar att man inte ska ta dom så seriöst. Annars var samtalet ganska beige(hur säger man?? beige,beiget,beigest osv)


Kram Josse


Kommentarer
jessica

du kan ju inte skriva att vi va höga, marlene läser din blogg!!

2010-09-26 @ 19:21:47
Blogg: http://jessicanylanderr.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback