KALAS

Idag fick jag träffa både Juliakulia och Signe!!!
Vi +Amanda träffades i stan där vi åt tacos och shoppade lite.
Nästan direkt då vi kommit in på H&M.
Jag- Hmm är det rea på killavdelningen?
Julia- Jo jag har redan varit där en sväng men jag tar ett varv till.
Och japp jag hittade väl en sjukt snygg grönkofta där.
Jag hittade även en kavaj och en annan kofta så jag är nöjd med tanke på att jag inte skulle köpa något alls..Hahahah

Sen var det dagens första och sista lektion FYS. SJUUUKT roligt om ni frågar mig, vi hade en massa parövningar WOOHO. 
Jag och Julia stod tex i plankan och sjöng Brittney Spears-Stronger, satt och stretcha i andra och sjöng time after time och medans vi gjorde en övning då vi skulle hålla i den andras fotleder och dra oss fram så sjöng jag "far jag kan inte få upp min kokosnöt didilidi".

Men nu ska jag fara på 50års kalas, GRATTIS CHRISTER!

Bra bild på kavajen I KNOW men å andra sidan vem bryr sig..




Kommentarer
Julia

Jag kan förstå de. vad gjorde ni för något? :)



ja, vi kommer bo i en tvåa i samma hus som er. jag tror att det var bokstaven K. :)

2011-01-22 @ 08:41:12
Blogg: http://jeia.blogg.se/
Julia

hahaha, varför hörde jag inte när du sjöng om kokosnöten?! :(

2011-01-22 @ 10:52:07
Blogg: http://julica.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback