Sofia flyttar in

Sofia hade äntligen sin inflyttningsfest och den var spårad/bra/konstig/rolig jag vet inte vilket ord jag ska välja. Jag och Jessica köpte inflyttningspresenter plastblommor,reflexer,nackkrage,plastglas,papperstallrikar,plastbestik(nu behöver vi aldrig mer diska Söfia), ballerinakladdkak och ben&Jerrys så jag hoppas vi vann priset för bästa present.
Efter folk hade druckit och inte riktigt tänkte klart så fick jag höra den här meningen ganska så ofta "OOH NEJ, Jag har blivit lika dum som Josse"..Hahahah Tack för den.
Det hela slutade iaf med att vi var 5st som somnade i Sofias lilla säng och det gick verkligen inte att röra sig för man hade folk under sig, över sig och på sidan. Klockan 6 vaknar jag och Sofia av att våra höfter håller på att DÖ (Jag tror btw att min höft blivit krossad och aldrig kommer återuppstå). Men vi låg i sängen ihopklämda som nå packade sillar och räknade ner tills klockan var halv 8 för då ringde väckaren och jag och Sofia skrek av lycka "VAKNA VAKNA NU SKA NI PIMPLA VAKNA VAKNA"...Hahhaha

Just ja jag måste bara få säga en sak till en person ÄCKEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback