Underbart

Igår kväll fick jag träffa min Amanda igen efter ett uppehåll på 2 veckor. Vi satt nere vid kajen, åt chips och pratade non stop i 3timmar om allt som hänt sen studenten. Jag har aldrig träffat någon som är så lik mig, vi tänker precis likadant.

Sms i 2an
Jag- Vill du skolka kedja annars missar vi top model finalen?
Amanda- JA!
Alla säger alltid "Det är bara du som vet vad du mår bäst av" och just då ansåg vi att en gammal top model final som vi sett ca3 gånger var viktigare.

En kväll var vi på ICA för att handla middag men vi båda var lite för hungriga och trötta så de slutade med att vi satte oss på en frysdisk och grät och sa "Jag orkar inte laga mat" x-antal gånger.(Vi köpte rullpizza)

Vi hade haft 1 lektion på PA100 så vi hade gjort en plan och skickat 1 mail
Amanda- Nu är vi typ klara!
Jag- Jag vet!
Då visste vi inte att vi skulle hålla 15 balettlektionerliljaskolan, sammanställa 400enkäter, skriva en raport på 97sidor under 5 månader och få ett solklart MVG.


Kommentarer
amanda

hahahaha aaaaaaaaw så sant så sant :( :) :( :)

2011-07-02 @ 17:12:50
Blogg: http://amunds.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback