Spännande söndag

Okej Sofia tänker inte lägga ut bilderna förän om några dagar så jag skriver nu iaf.

Igår på kvällen träffades jag och Sofia vid Ica där vi skulle köpa lite smått och gott till våran myskväll. När vi kommit hem till våran lägenhet så dukar vi fram chipsen,dippen,godiset,grukan,ärtskidorna,granatäpplet, häller upp colan och sätter på programmet om Bin laden. Fruktansvärt spännande program det där och efteråt skulle det vara om folk som överlevt 11/9. Hux flux bröjar jag få svårt att andas så som det bruka bli när jag ätit något jag inte tål. I vanliga fall försvinner det efter någon minut men nu blir det bara värre och värre och Sofia reagerar på att jag slutade prata (jag drar slutsatsen att jag pratar för mycket när jag ser på tv).
Sofia får panik och ringer Hanna som inte svarar, hennes mamma som får panik, min mamma som inte svarar, Lars som skriker RING 112 men jag vägrade åka ambulans (jag drar slutsatsen att jag är envis). Sofia ringer då pappa som säger åt oss att gå ut mot umeåvägen där han hämtar oss och kör sedan i full fart till akuten.
När vi väl kommit fram till akuten fick jag komma in på en gång. Jag fick ligga på en säng i X-antal timmar med en massa maskiner fastkopplade i mig, fick 4-5mediciner, syrgas och allt det där om hör till.
Jag hade en snygg läkare(jag drar slutsatsen att han är gay) "OOh vilket fint nagellack du har... Det ska jag ta bort", Sen hade jag även en lite konstigare läkare och en helkonstig tjej.

Jag minns inte allt hände men jag minns att jag inte kunde andas på flera timmar, att jag skakade som tusan och att det kändes som att jag skulle svimma hela tiden. Den här kvällen hamnade inom top 5 av hemska kvällar.

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback