Allt i USA känns så stort och farligt

Jag har ju lovar att berätta vad i hela friden jag ska fly över till USA för så here we go. Hahah
I januari ska jag flytta till LA och plugga Fashion design and merchandising på Santa Monica College. Utbildningen är på 4år, 2år i LA och 2år i NY men vem vet hur länge jag stannar!
Jag kommer att bo tillsammans med några andra som jag inte vet vilka de är eller hur många det kan vara 2st och det kan vara 18st. Det enda jag vet säkert är vad programmet och skolan heter resten fixar sig där borta. Det känns både spännande och skrämande att flytta till USA helt själv och inte veta någonting. Men har alla andra klarat sig så borde jag väl också göra det tycker ja..Hoppas jag!



Bolivia

Kommentarer
EmJo

fy i helvete vad jag är avundsjuk!!!!!!!!!

2011-11-24 @ 11:26:40
Blogg: http://emjo.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback