Så här bra gick det

Ja här är den nya bloggen :D Liite pinsamt att jag har glömt hotmailadressen till den andra men sånt är livet eller i alla fall mitt liv. Men jag ska vara nöjd jag fick ju ha bloggen i ca 5timmar.Hahah

Jaha vad händer annars då? Jo jag har snart varit vaken i 14timmar och för er som inte så snabb tänkta så vaknade jag alltså 05.00. Gick upp och sa hej då till Jessica som flyttat  och nu bor i Luleå. Hon ska plugga till Sjukgymnast och det behövs i våran släkt eller rättare sagt jag behöver en. Haha
Jajamen så mycket hade jag att berätta.. Hahah
Shit vilken intressant blogg det här kommer att bli.. NOT



             
Lika barn leka bäst   <3    

                                                                               Kram Josse


Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback