Fastevikarna får en allt på bra humör oavsett hur dålig man mår <3

Filmningen idag gick fruktansvärt segt fram till lunch men sen så rulla de på och var riktigt roligt. Jag och Fanny skulle vara "trasiga" ballerinor så vi satsa på sminket,kläderna, håret ja allt och sen så kommer alla fram och ba "NÅÅH va söta ni är. Ni ser ut som små isprinsessor från en saga" Har man misslyckats med de läskiga då eller?? hahah
Men det var roligt och vi dansare vart hatade av hela skolan för vi stängt av en massa ställen på skolan för filming dom var typ tvungen att hoppa in genom ett fönster för att komma till lektionen.
Sen efter skolan så bjöd jag in mig själv till Linnea och Sofia men ville dom inte träffa mig så behövde dom ju inte öppna dörren. Vi for iaf på Frasses och åt middag och jag vet inte riktigt hur det gick till att jag vart sist klar för jag satt verkligen och åt non stop så sen på volleybollträningen hade min arm inge ork kvar alls. Pinsamt att man får träningsvärk av att äta..Hahaha

 







Kram Josse

Kommentarer
mamma

träningsvärk nja snarare kanske överansträngning.....

2009-12-11 @ 08:00:21
sofia

Haha, du är välkommen preciis när du vill, hoppas du vet det :)

Vi borde komma på ett sätt så att man blir vältränad medans man äter.. vi har iallfall en början! :)

2009-12-11 @ 10:26:39
Blogg: http://fastevik.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback