KAAAAALLLLLTTTT

Jag och Amanda hade NkB prov idag och det var ju en upplevelse. En kille skulle göra 4prov på 1timme stackarn..HAHAHA

Jag- Amanda om du ser att jag sitter med huvudet i skåpet med luckan/dörren nere och gasen på då går det inte så bra.
________________
-Du gick till baren efter du låtit mig vänta i 90min!!
-Nej jag gick till baren FÖÖÖRE du ens gick dit för att vänta.
Det där hjälpte säkert höru..HAHAH

K-haha min chef ringde precis och sa att hon kommer hem till mig nu.
J- Jaha varför då
K-"Jag har en sak till dig"
HAHAHAHAH..Går det att inte misstolka de?

För övrig så är det okej med -25?? få se här nej. Jag satsade stenhårt på att äta mig riktigt tjock nu efter skolan bara för att jag inte skulle behöva frysa Tänkte eftrsom björnarna äter sig feta innan vinter så kanske det skulle funka för mig också men fick just veta att dom äter sig feta för att inte svälta under vinter så jag vet inte om min teori fungerar.


Kram Josse


Kommentarer
Tobajjass

Hm... du är nog inte ute å cyklar :) har man förlite kroppsfett så orkar inte kroppen ge värme till hela kroppen/att fettet håller värmen inne. Samtidigt får man ju inte ha förhög mängd kroppsfett ^^

Btw, äter inte vissa björnar väldigt mycke inför vintern för att de ska gå i ide och att de kan va svårare att få tag i mat på vintern? xP

2009-12-17 @ 21:19:42
mimmi

Jag åt massa idag för å bli tjock å inte frysa i vinter men då klagade jessica på att jag åt hela tiden :S.hallå föddes man inte för att äta? :D

2009-12-17 @ 21:27:50
Blogg: http://mimmiklang.blogg.se/
amanda

men björnarna sover hela vintern vore inte det toppen!

2009-12-17 @ 21:34:53
Blogg: http://amunds.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback