Roligaste filmen någonsin på tv4 film

Igår var jag,Jessica och Pernilla på mellandags rean och jag köpte en kort pälsväst (inte på rea), Jessica köpte en ansiktsmask(inte på rea) och Pernilla köpte parfym,kofta och ett par skor VEM HADE KUNNA TRO DE (inte på rea) med andra ord var vi sämst på att fara på rea. Vi gick in i en affär kollade hur lång kö de var och insåg att vi aldrig skulle orka stå där så då gick vi..hahah

Idag var jag hos Marlene,Peder,Isak och Lisa hela dagen. Vi var på brånskolan och lekte och vem hade kunna gissa att man blir så fruktansvärt yr av att spela pingis. Sen vart de träning med killaget och det nice nice. Jag sprang omkring och visste aldrig vart jag skulle stå men annars så gick det väl bra..




Ibland är man snyggare än andra gånger...


Kram Josse

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback