Go kväll

Nu kanske ni undrar vad jag gör uppe 2 på kvällen och det finns en väldigt enkel förklaring till de jag tränade i 2timmar och sen när jag kom hem åt jag godis och drack 2glas äppeljuice= SOCKERKICK
Men nu har jag tid att fundera på en del saker.
* När man hoppar med en skateboard utför en trappa hur får man skateboarden dit man vill?
* Varför har Ö&B ett & emellan sig när de står för överskottsbolaget?
* Undra hur många sätt en snöflinga kan vara formad på det borde ju ta slut på alternativ nångång eller?
* Vad ska jag bli när jag blir stor?
Kändis  Ja fast i vadå? jag har ingen talang.

Frisör
  Fast kul att klippa likadan frisyr hela dagarna..
- Hej, jag vill ha kvar längden men lugg och uppklippt.
Man ba OOh nu när du ändå är lite crazy sådär ska vi inte ta och hä luggen på andra sidan?
 ...JIPPI...

I en klädaffär
   Jag hatar när folk har fel kläder på sig. 
Kunden -Jag behöver hjälp.
Jag - Ja självklart.
Kunden - Ser det här bra ut.
Jag - NEEEJ du passade inte i det dära.
jag vet inte riktigt hur länge jag skulle få ha kvar jobbet.. 

Idag efter middagen satt jag,Jessica och Marlene kvar och pratade och sen mitt i allt
Marlene - Jessica jag tror du har ADHD och jag har en kompis som fick diagnosen i vuxen ålder och det hade verkligen hjälpt om henne om hon fick veta det tidigare.
Jessica tror jag inte vi behöver oroa oss för men hos den här tjejen vet jag inte riktigt vad som gick fel..HAHAHA



Kram Josse


Kommentarer
mamma

Ni är helt underbart söta!!!!

2009-12-28 @ 08:34:50
irma

jag har ocks¨å alltid funderat över Ö&B... det är väldugt konstigt

2009-12-28 @ 10:35:00
Blogg: http://citynoise.blogg.se/
moster

jag sa det med kärlek!!!

2009-12-28 @ 16:52:55



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback