Jag ska också lära mig hoppa 10meter upp i luften

Sjukt konstigt träning det var idag men den va rolig. Ibörjan så skulle jag sätta i kontakten till musiksaken men när jag trycker in kontakten så lossnar sladden och det exploderar ba BOOM rakt framför mig. Det var hur äckligt som helst och dom andra som va inne i hallen såg bara att de blixtra till.
Sen när vi spelade så skulle jag anfalla och när jag är i luften så kommer Pontus som också tänkt anfalla bakom mig och knuffar bort mig i luften med andra ord så gjorde han en Jessica fast värre..Hahaha
Sen så hände det en massa andra saker också men det var de som vare roligaste.

Jag- Vart är Amanda?
Emmy- På öppethus
Jag- Jaha på?
Emmy- Öppethus
Jag- Joo men på?
Emmy- Öppethus
Jag- Ja men vart är hon på öppethus?
Emmy- JAHA jag tänkte inte på att det fanns två svar.




Kram Josse

Kommentarer
mrs cb

jag gör allt för att matcha CB(L)

hehe

2009-12-16 @ 10:36:20
Blogg: http://ettbushbarnsbekannelser.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback