MYSPYS

For till Amelie ikväll och det var inte igår vi var med varandra. Jag minns när vi var mindre då bodde jag i princip hos dom ^^ Vi skulle iaf se film men vi kom fram till att vi inte hade nå godis och då gick de inte så filmen får bli någon annan gång. Men vi läste en massa konstiga bloggar som inte alls var roligt och sen bakade vi kladdkaka och så satt jag,Amelie och Annika i köket och drack saft och åt kladdkaka och sökte recept. Hur mysigt som helst fast jag tror Annika ville slänga ut ja och Amelie efter ett tag för vi pratade non stop om allt t.ex.
Är det sant att en mask har 6hjärtan?
Går det att misslyckas med choklad med choklad med choklad?
Kan man dela en mask i 40bitar?


Kram Josse
 


Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback