This used to be a funhouse,But now it’s full of evil clowns. It’s time to start the countdown I’m gonna burn it down, down, down

Echoes knocking on locked doors
All the laughter from before
I’d rather live out on the street
Than in this haunted memory...

Jag vill flytta! kan börja Samhällslinjen i Sundsvall,Göteborg,Stockholm,Lund,Kiruna,Piteå, Sollefteå,Övik jag bryr mig verkligen inte om vart bara det är några mil härifrån. Jag kan börja träna på annat håll för det är väl typ de jag skulle sakna.
Egentligen varför säger man att man ska flytta,fara utomlands osv när det inte kommer hända man blir bara less när man vaknar upp i Vännäs igen..


Kram Josse

Kommentarer
sofia

du får helt enkelt inte flytta ifrån mig! du får leva med vännäs bajshåla tills du dööör!

2009-12-29 @ 18:20:00
Blogg: http://fastevik.blogg.se/
moster

du är så välkommen till Brån!!!!

2009-12-29 @ 22:20:26



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback