Träna,träna,träna,träna,träna,träna

Om jag ska beskriva kvällens träning med ett ord skulle det vara KONSTIG. Vi spelade fotboll till uppvärming JAG HATAR FOTBOLL så jag typ stod där medans alla andra sprang efter bollen som nå idioter. Sen så gick dom igenom uppställningar hur länge som helst och i slutet då vi äntligen fick spela så kunde jag verkligen inte fortså varför Anders sprang omkring och skrek FISKE FISKE FISKE FISKE FISKE men dom hade tydligen nå kodord som betyder slå..Hahaha
Min första tanke var nu har han fått en boll i huvudet men nää tänka sig så fel man kan ha dom pratade bara ett annat språk.

Kram Josse


Kommentarer
Anonym

haha, det heter inte fiske. det heter iske. för bövelen :D

2009-12-30 @ 04:40:31
mamma

hihihi kan tänka mig din blick/min då du gick o funderade på vad han menade.... Ni får hitta på egna kodord i ditt lag så får RARA Patric fundera!!!!!

2009-12-30 @ 08:29:12



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback