Tur du är söt Lisa då kan du överleva på de

Varit i stan idag och köpte ett par täckbyxor,vantar,mössa till Jessica(SJUKT SNYGG VILL HA) och en tajt röd klänning. Frågan är ju varför jag köpte en tajt klänning när jag hatar tajta klänningar. Jag menar man kan inet sitta som man vill, man kan inte äta hur mycket som helst för då ser man gravid ut, man måste sträcka på sig hela tiden och hur kul är det egentligen att se ut som ett korvskin??
Något som jag gillar däremot är massagestolar ^^ Jag och Marlene satt ett bra tag i dom både på rusta och Em, sååå sköna fast vi fick inte med oss någon hem men en dag på Leos lekland är bokad iaf..Hahha


Lisa hade maskerad för sig själv; Prinsessa,Fe,Tomte,Pepparkaksgubbe




Kram Josse

Kommentarer
moster

så sant, många tiokroner ska vi ha med oss den dagen...

2009-12-29 @ 22:18:37



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback