AAJ

Jag kan inte beskriva hur ont i kroppen jag har kan inte röra mig utan att vilja börja gråta nästan. Nu är mina hälsenor också överansträngda så det gör ont som pip ibland men smällar man får ta. Är dock jäkligt less på att jag alltid har ont någonstans och helt slut i kroppen men det är väl det man får räkna med om man tränar ca13ggr veckan.
Skulle typ döda för Lasses kropp just nu inga leder, inga hälsenor, inga muskler, inge hud som man bränner sönder PARADISET.

<-- Hej det här är Lasse



På lördag ska jag till Ida för första gången och förstöra deras familjero. Jag tänker mig deras hem som en scen ur High school musical sång och dans + lite "Ida kan du skicka smöret AMEEEN". Så det ska bli spännande och se hur de blir :D

Kram Josse 


Kommentarer
jessica

ja skit i att träffa mej du, vi ses ju ändå på julafton!!

2009-11-11 @ 16:47:46
Blogg: http://jessicanylanderr.blogg.se/
moster

vad ska ni göra mer än förstöra familje friden då??

2009-11-12 @ 18:11:40



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback