ASBRA

Ida kom hit igår och vi bakade hela kvällen vill jag lova. Vi bakade choklad och kokostoscakakor, kärleksmums och våra super muffins. Efter allt var klart var klockan kankse halv 12 och vi lägger oss i sängen för att se 500 days of summer men 15min in i filmen.
Ida - Josefin kan vi inte sova?
Jag - JAAA.
Roliga tjejer njaa vi träffas, vi bakar, vi sover, vi spelar match, vi far var och en hem till sig..

Matchen idag då. Vi spelade mot Norsjö och de har elitseriespelare och leder hela serien medans vi spelat div2 ett år och nu gått upp till div1 alltså inte så mycket erfarenhet. MEN vi var asbra och vi spelade 21-25 i 2set :O Liksom vad hände med oss? Ingen som vet, ingen som vet men samtidigt ingen som bryr sig bara vi fortsätter spela så här. Jag har inte haft så roligt på riktigt länge OOH VA BRA VI VAR :D hahaha
Det var dock 2 personer som jag vill skjuta bollen i huvudet på men det är ju en annan femma, Shit va irriterad jag blev.



JAG ÄLSKAR ALLT JULPYNT  :D
Så himla mysigt. Det är jul en gång per år då ska man tusan satsa till 110% med allt pynt



Kram Josse

Kommentarer
moster

Så sant Ni var bara bäst, spelade som gudar det var en fröjd att titta på Er. Era muffins gjorde inte heller bort sig.Mums!!!!

2009-11-28 @ 17:36:35
jessica

de är bara att skjuta dom i huvet!! så dom börjar gråta mohahaha, har hänt!

och hört talas om felträff? då kan bollen råka komma vars som hellst, även på en annan våning

2009-11-28 @ 17:46:04
Blogg: http://jessicanylanderr.blogg.se/
Peder

Jag vill inte ha bollen i akallen! så de så!

2009-11-28 @ 19:40:52



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback