Dansa dansa rör på hela kroppen

Lärarna hade ställt ut levande ljus och bilder över hela skolan och vallhalla var öppet för alla som ville gå in och ha minnesstund tillsammans. Är nog bara på Midgår det funkar att ha så. Så tror ni inte jag och Fanny kände oss lite dumma då vi ba HEJSAN HEJSAN NU HADE VI TÄNKT ATT DANSA I HISSEN då alla på hela skolan bara gick omkring och grät.
Sen hade jag utvecklingssamtal och vi pratade om allt annat än skolan..Hahaha

Jag har nästan sytt klart mina tåskor :D Bara gummibanden och den där mockasaken sen är det bara att dansa på. Första gången vi dansar med tåskor blir på onsdag och jag längtar som tusan. Vem gissar på att jag kommer ha ont i fötterna? Hahha




Kram Josse


Kommentarer
irma

jag sydde klart min i tp söndags, var så himla rädd när jag skulle limma på den där mocka grejen! jag vill ha onsdag nu!

2009-11-02 @ 17:12:56
Blogg: http://citynoise.blogg.se/
LYDIA

DUKTIGT JOSSE! :D nu känner ja mej stolt över dej! :D

2009-11-02 @ 17:50:08
Blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback