Lite fett har ingen dött av

Igår efter matchen så for jag till Ida och var där till för bara några minuter sen.
Det kom några och åt middag paj, pizza och sallad ASGOTT vare. Sen så satt vi med medans de planerade ett bröllop och jag vill verkligen fara på bröllop fina skor, klänning och så god mat så vilka ska gifta sig?? Amelie,Jessica,Paulina,Julia,Tina,Linn jaa de finns ju en hel hög me folk.
Jag och Ida bakade även supermuffins först chockladmuffinssmet sen kladdkakesmet sen dumle i de och så smält choklad på. Det går inte att beskriva hur gott de var och alla som har smakat har älskat dom.
Sist tog vi 2olika chips, orstkrokar och muffins och såg på film innan vi somna.
 
Sen idag har vi ätit mat och en muffins och sett på idol och körslaget. Nu ska jag äta middag sen va med Pernilla. Det här kallar jag en riktig söndag.

En sammanfattning av vad jag och Ida gjorde var ÄTA.
Så pappa Perssons försök till att få mig att banta gick ju helt åt skogen..Hahaha
Dom är typ bästa familjen någonsin så himla söta.
-Josefin det är bara du går och äter ur skåpen.
HAHAH.. Sånt gillar vi

 

Kram Josse


Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback