Sen en tid tillbaka

Jag- Jennie gå och gör apelsinsaft nu, SHUP SHUP!!
Jennie- Men jag shupar ju..


Nu ska jag lägga mig i sängen och se på FAME. Gud va jag saknar att dansa och nu tänker alla Ursäkta men går inte du dans och dansar redan ca 7ggr veckan? Svaret blir jo de gör jag men det är inte alls samma sak att dansa på skolan som på ume dansskola. Mycket roligare på ume dansskola juh ^^
Så jäklar vad jag ska dansa efter jul. Har bara bestämt mig för modernt med LindaMarie än men det är ju ett tag kvar så :D



Imorse tog jag mig tid och kraft till att platta håret men då är ju frågan ser mitt hår platt ut tycker du?
Nej och det är tack vare det där jäkla regnet eller så var jag riktigt jäkla trött imorse så jag såg dåligt.

Kram Josse

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback