Vilken dag

Ikväll har jag:
- Övningskört och jag var grym som vanligt. Parkera är dock inte min starka sida än jag hamna mitt på ett vitt sträck INTE okej..Hahah
- Fixat musik och räkning till Jessica
- Fixat bloggdesign till Jessica
- Ätit pannkakor lagade av Jennie


Jennie - Josefin vad ska du bli när du blir stor?
Pappa - Hon ska bli volleybollproffs hon måste bara bli någon meter längre för så där kort kan hon ju inte vara.
HALLÅ!!! För det första är det tryckanerpåjosefinveckan i veckan eller? och för det andra är jag inte kort.


Pernilla goes crazy i min garderob. Det ser inte ut som hon på något sätt men fin var hon.






Kram Josse

Kommentarer
mamma

Snacka om att va olik sig, men snyggt va de!!!

2009-11-24 @ 07:32:56



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback