Imorn är det fredag :D

Efter skolan idag for jag och Julia till Thai ?? vi kallar de PimPim exakt som godisen. Vi beställde nudlar med kyckling och det var nästan godare den här gången. Så vi tog hem våran supergodamatlagadavpimpim till Julia och såg på Ronny och Julia. OOH vad jag älskar den julkalendern har inte sett den sen den gick på tv och ändå så visste jag vad som skulle hända..Hahaha
SE jag lär mig bara nödvändiga saker som t.ex. julkalendrar och inte onödiga saker som NkB.
Självklart så åt ni efterrätt också vi är ju inte helt dumma heller och det var daimtårta ASGOTT.


 


Jag och Amanda på historian.
Fråga: Är du Nazist? i så fall när? (eller något liknande)
Svar: När jag är på pizzerier. Det tar en sån lång tid och det är alltid invandrare som jobbar där och hade det varit svenskar hade det gått så mycket fortare det lovar jag. Jag är ju där för att jag är hungrig inte för att jag vill vänta..
HAHAHA. BRA SVARAT!


Kram Josse

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback