PINSAMT

SOFIA!!
Vi måste skärpa oss det här är pinsamt. Från varje dag i skolan + alla helger till en gång varannan månad. Vad gick fel liksom?
Igår efter träningen stod jag,Sofia,Ellen och Linnea utanför och pratade och jag och Sofia var lika dryga som vi brukade vara OOH SAKNA..
Det kankse låter konstigt att jag saknar att vara så dryg så andra vill slänga en i diket men då har ni nog inte tänk att på det aldrig gick längre än 2min utan att vi skrattade. Eller nä nu ljög jag det var en gång då hade sofie sovit hos mig från fredag till lördag och sen varit med varandra hela lördagen och sen på lördag kvällen skulle vi på bio och efter bion var vi så lessa på varandra att vi fick på varsin sida av vägen och pratade för oss själva..HAHAH






Kram Josse

Kommentarer
Sofia

Hahahha så hemska bilder du hade hittat! :]

Saknar dig babe!

2009-11-27 @ 22:34:18
Blogg: http://fastevik.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback