DE SNÖRA STORA SNÖFLINGOR

IDIOTFÖRKLARING

"Ja och så när man ger bort blod är är det 4,5"
"JA men då hade du ju rätt om liter"
Njaa inte riktigt 4,5liter blod man ger MEEN nästan.

En krock.
"Två renar somna och en vart skadad"
...
"Det var två stycken som dog och e.."
"DOM SOMNADE JU BARA"

"Josefin jag skulle INTE vilja ha din hjärna"


TRÄNINGSBEROENDE
"
Min pojkvän skulle på förfest och jag ba MEN ÄRU DUM ELLER"
"
Vadå förfest det heter uppvärmning"



BARA VANLIGA IZA <3
"
Vad smal du ser ut Josefin"
"
Tack"
"
Du ser ut som en platt fjortis som aldrig äter"
YES då har jag verkligen lyckats..NOT..

________________________________________________________________________________________

Ikväll hade vi årsmöte med volleybollen och jag gjorde ingenting för jag förstod ingenting men det känns alltid lika bra för alla är lika borta.
Krister försökte ge mig nå ansvar men jag sa helt ärligt att jag aldrig skulle klara av de så Sofia fick jobbet istället ^^ TACK SOFIA!
Sen så for jag till Pernilla och "såg" på film. Hon satt och skratta för sig själv medans jag låg och sov. När filmen var slut så gick vi upp och marken va helt full med snö och det snöade som aldrig förr och jag fick lite panik och undra hur länge jag sovit..Hahah
Så nu är jag ju pigg och HUNGRIG!! jag förstår inte hur jag alltid kan vara hungrig vart gick det fel liksom? Jag är typ som en ko har en mage för mackor, en mage för god mat, en mage för äcklig mat, en mage för glass, en mage för kakor, ja ni fattar inte helt normal med andra ord meen jag är ju inte själv har Pernilla på min sida..Hahah



Kram Josse


Kommentarer
pernilöa

bra att jag fattade att renarna dog och inte somnade..

2009-12-01 @ 00:01:35
jessica

vadå, vi är sånna bara. hungriga jämt!

2009-12-01 @ 00:04:27
Blogg: http://jessicanylanderr.blogg.se/
mamma

älskar din jämförelse med kon, det ligger nått i den varianten. Fattar du vilken julstämning man har nu....MYS!!!!!

2009-12-01 @ 07:52:49
Iza

Förlååt! (får visst ofta skriva det som kommentar...)

Du vet ju att jag tycker du är assnygg. Och inte en fjortis. Jag ska varna om du utvecklingar sånna tendenser vilker är föga troligt! :)

2009-12-01 @ 20:30:09



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback