VINTER :D

Nu börjar det kännas som Kiruna Snö,snö,snö och snö. Efter träning när vi kom ut så i princip hoppar jag ut och ropar "Ida Ida det snöra och är massa snö" jag menar som om hon inte har märkt det hon har ju bara ståt där ute ett tag..
Jag blev även påkörd av en sargvagn idag på träningen och det händer inte alla.


Jag - Men Jennie din torsk
Jennie - Jag forskar om torskar. Vet du hur gamla dom kan bli?
Jag - Nej
Jennie - 25år. Vet du vart dom bor?
Jag - I vatten.
Jennie - nåååh jaa du kunde ju..
HAHAHHA



Jag - Mamma får jag ta cwicvaslo
Mamma - Va
Jag - Civolasio
Mamma - Vad säger du
Jag - Cweclasio
Jag skulle säga Ishavssallad men fick verkligen inte ut ordet. Shit träningen måste ha tagit hårt.


När jag kom hem så öppnar jag iaf dörren och skriker åt mamma och Jennie att komma ut så vi kan kasta snö och göra snöänglar :D hahah
Varför är jag så töntig? Jag ska bli tuff från och med imorn.




Kram Josse


Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback