Ser man på

Hade match mot IKSU A idag och vi förlorade med 3-0. Vi spelade bra men som vanligt vinner vi aldrig poängen vilket kan vara en fördel om man vill vinna..
Men jag fick bara spela ca halva matchen så jag kan ju se det som att jag bara förlorade med 1½-0  JIPPI
Efter matchen så satt jag och Ellen och drack någon godkonstigfruktjuicesak och skrattade åt kendo. Det såg ut som då man var liten och lekte med sin käpphäst..Hahah



Sen for jag till Signe och var med Julia,Amanda,Fanny,Frida och Elise. Vi åt hemma gjord pizza och marängröra(vet inte hur de stavas därför hittar jag på andra ord) som var MMMMMMMM gott.
Vi spelade även eye toy och det var Jag-Elise mot Amanda-Julia och Frida och Signe. Både jag och Elise är riktiga tävlings människor så vi satsa till 110% och satt och skrek hela tiden HOPPA,HOPPA,SLÅ ELISE SLÅÅÅÅÅÅÅ!!
Men vi förlorade jämt så jag tyckte spelet SÖG..Hahahha


Julia - Det var jag,Josefin,Herkules,ballerina och marängröra
Frida - Vem heter Herkules..HAHAHAHHA
Amanda - Frida det är ingen person det är en film...

Signe - Men Herkules fanns ju långt innan filmen blabalabalbal
Jag - Vadå finns Herkules?? 

Hahahha..Jag älskar att Frida är lika borta som jag


Kram Josse
 


Kommentarer
Frida

Hehe, borta är man ju' :D:D

2009-11-09 @ 18:41:23
Blogg: http://frida7.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback