FREDAG KVÄLL

Efter skolan så kom Marlene,Peder,Isak,Lisa och Jennie och hämtade mig och vi for på OBS innan vi for och badade.

Marlene och Jennie går en bit framför oss andra sen går vi förbi en försäljare som bjuder på godis så han bjuder först Isak och Lisa och sen säger han "Ja och så kankse mamma och pappa vill ha en godis".. Så på bara nån sekund så vart jag 2barns mamma..HAHHAHA


På kvällen for jag och Marlene och titta på när Sebbe och Jörgen bytte motor. Snacka om att känna sig helt fel Balett Vs Bilmänniska..
Men då har jag varit med om det också.
VAD ÄR DET DÄR? VAD ÄR DET DÄR? VAD ÄR DET DÄR? VAD ÄR DET DÄR?

Det gäller att hålla koll på sina grejer

Marlene - Är det där motorn?
Hahaha.. Bästa kommentaren den kvällen GRATTIS


Nu ska jag fara och va med Sofia och Linnea.

Kram Josse

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback