HATAR att springa

Jag körde nyss till Konsum på isig väg INTE ILLA om ni frågar mig. Sen så gjorde jag min första riktigt parkering på sånt där ställe med andra bilar och den vart typ bra tror jag? Hahah
Sen att jag försökte köra iväg utan att ha startat bilen är ju en annan femma men det är ju sånt som händer.


Otroligt stiligt


Nu ska jag snart fara ut och springa med Pernilla USCH. Tjejen förstörde min kväll när hon ringde och tvinga med mig. Det värsta är att man måste säga ja om nån frågar om man vill träna för annars känner man sig så fruktansvärt tjock..Hahah
Så från en övningsköra,duscha,se på film kväll till en övningsköra,springa och troligen halka och bryta benet så jag blir borta i 2veckor och missar ca 26träningar..Hahah
PERNILLA


Kram Josse

Kommentarer
pernilla

jag vet att du tycker om mig ändå!!

2009-11-09 @ 21:42:55
mamma

Det är så otroligt underhållande att övningsköra med dig, älskar det o dig!

2009-11-10 @ 07:26:18



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback