JAHA så jag är sämst

Jag och Ida lärde våra volleybollungar att göra överarms server 10p till oss. Men ungar iiiinte riktigt våran grej..haha

Jag och Ida - OOH jäkla jobbiga
Pontus - Men man måste ha tålamod dom är ju bara barn.
Jag och Ida - Dom är 11-12år dom är inte barn.
Pontus - Jo tålamod, TÅLAMOD
Jag och Ida - MEN VI HAR INGE TÅLAMOD.
Pontus - Nä jag ser de.. Ingen av er ska ha mina barn bara så ni vet..
HAHAHHAHAHA.

Våran träning gick faktiskt riktigt bra och jag ansträngde mig så mycket så det svartnade när jag slängde mig på en boll. Det va usch så äckligt!  Jag låg redan på golvet och sen hörde jag Ida skrika att jag skulle ta bollen så jag far upp på knä och slänger mig åt andra sida på något sätt och sen minns jag inget förän ett tag och då var det att folk skrattade som tokar.

"Du har ju samma gener som Jessica så du borde vara lika bra som hon"

"Du måste bli bättre om du ska få spela"
VAR DET DÄR ETT SKÄMT ELLER!?


Kram Josse


Kommentarer
jessica

Ja ett skämt, jävla idiot. de finns dom i laget som är myyycke sämre än dej och inte borde få spela. jag kommer och tar över laget.



Alltså måste va dej som person de är fel på då, sluta göra så folk hatar dej! testa du att tänka på mej? blev de bättre? och ja hallå, skäm inte ut mej, samma gener SKÄRPNING!!!!

2009-11-24 @ 23:21:00
Blogg: http://jessicanylanderr.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback