Jobbigt att borsta tänderna

Gick till datamänniskorna imorse
Jag - Hej min dator startar inte
Datamänniskan - Har du tryckt på startknappen och tagit  ut batteriet?
Okej jag må vara blond men jag är inte helt dum heller.

Några timmar senare

Jag - Hej jag hade lämnat in min dator
Datamänniskan - Den har kraschat vi kan inte rädda nånting
Jag - Jaha okej *BUUHUUU*
Ger han hundblicken och går därifrån men huvudet nere

Några timmar senare

Jag - hej det var min dator ni inte kunde rädda
Datamänniskan 2 - Jag tyckte så synd om dig så jag har suttit och försökt rädda allt du hade på datorn och om jag bara får ha en ikväll så har jag nog fixat det.
Jag - JIPPI JIPPI JIPPI..
Jag har en ny favorit människa :D



Jag tog fram min dunjacka idag DET ÄR JU SVINKALLT.
Så alla ni liljaelever med öppen skinjack KLÄ PÅ ER ni kommer ju frysa fast i marken annars.


Satt och "åt" lunch med Amanda och signe.
Amanda - OOOh jag vill...
Vi gav hon en godkänande blick att hon fick fortsätta prata.
Amanda - Knäppa upp byxorna.
WHAT, Vart kom de ifrån?? Hhahaha



Kram Josse

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback