Tänk så roligt man kan ha

Jag missade bussen hem idag och vart lite smått deprimerad men Lydia tog mig till Indiska för att titta på julgrejer så jag vart på bättre humör. Sen väntade hon med mig tills nästa buss gick. Tack Lydis (de är mitt nya smeknamn på hon) ^^

Vi hade en vikarie idag på kulturhistorian och han är väldens skönaste människa..Hahah
- Nu ska vi göra en lek som heter upprop och den går ut på att när ni hör erat namn så ska ni säga ja,Mmm,Japp eller något sånt. Okej vi kan prova en gång.

och såhär kunde uppropet se ut:
- amanda?
- japp!
- braaa. signe?
- mm.
- fint! ruben?
- jajjemen!
- bra svarat där!

(Tog de av dig Lydis men de är nog okej)


När vi var inne på Indiska så fick jag ett sms och börjar skratta som en tok.
Anonym
" Ja men om jag blir kompis med Odd(Ja han heter faktiskt de..haha)"


Kram Josse


Kommentarer
ettbushbarn

Anonym

" Ja men om jag blir kompis med Odd(Ja han heter faktiskt de..haha)"



hahahahahah, snyggt namn!

2009-11-16 @ 10:46:35
Blogg: http://ettbushbarnsbekannelser.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback