TWILIGHT , NEW MOON <3

Kenza du må va typ snyggast i Sverige men inte fasiken kan du något om film New moon VAR JU UNDERBAR.
Vi var över 500st där och stämningen var på topp. Första gången Edward syndes på skärmen fylldes salongen av ett OOH!!
Men Edward släng dig i väggen för första gången Jacob tog av sig tröjan vart det ett OOOOHHHAAAAAAHH HOT HOT HOT!!!!!
Frågan är ju om jag andades någon gång under hela New moon? Skulle inte tro de.
Är han snygg eller är han snygg? Svar han är SNYGG.
När Jacob sitter i bilen och säger
"Här är det 42grader"(okej låter jäkligt konstigt men man måste se filmen för att förstå)
När Jacob ber Bella att stanna och får världens hundögon.
När Jacob tog av sig tröjan för att torka bort Bellas blod.
Vad ska jag säga I'M IN LOVE mitt hjärta smälte.




Kram Josse

Kommentarer
jessica

OMG OMG OMG, grrr ;P

2009-11-20 @ 12:22:33
Blogg: http://jessicanylanderr.blogg.se/
sorina

haha, jag tar det som att du gillade filmen? haha

2009-11-20 @ 17:01:30
Blogg: http://smokaccino.blogspot.com
moster

låter som om du är nöjd med filmen....

2009-11-20 @ 17:04:18
Iza

Gud. Ska vi kicka Edward som Twilight snygging? Yes, yes, yes.

2009-11-20 @ 19:27:57



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback