TWILIGHT

Kan börja med att berätta att det vart 1rad igår på historian. Men jag är faktiskt rätt så nöjd över min fina rubrik HISTORIA med STORA feta bokstäver..
Vi fick tillbaka historiaprovet och jag fick VG, JIPPI!!


Vi hade dans med 1:orna i 2timmar och njaa det var väl inet så roligt eller dom 2 sista gångerna vi fick köra dansen var roligt men inte annars. Gjorde 10.000 bakåtkullerbyttor eftersom alla skulle lära sig så nu är min axel helt paj jag kan inte hålla upp armen utan att de gör ont.
 
Men över till gladare tankar som att det är Twilight New moon om en vecka :D
Jag, Frida, Gurra och Malin går och taggar dagarna långa. Tänk att sitta och se på Jacob och Edward men mest Jacob i 4timmar HALLELUJA.


Kram Josse

Kommentarer
Nina

haha, tänkte att du skulle sitta och titta på "min" jacob! blev lite avis där....

2009-11-12 @ 19:44:13
Blogg: http://ettbushbarnsbekannelser.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback