Grattis Nina

Jag gick upp 06.20 och ställde mig och kokade varmchoklad till frukost imorse, snacka om satsat.
Sen så hade jag några EXTREMT TRÅKIGA lektioner som jag inte ens vill prata om. Vi slutade 12 och då gick Julia,Signe och Nina och åt på vårat kära vildmannen. Sen så for jag och Julia iväg för att fixa ett litet kalas för Nina som fyller 17 idag. GRATTIS GRATTIS!
Det var planerat att de bara skulle vara jag,Julia och Nina sen allt eftersom vi gjorde klart så kom fler och fler från klassen och ba OOHH FIKA FÅR JAG STANNA? Så de slutade med en hel hög från klassen men det var bara mysigt. Hahaha
Ska lägga ut bilder från kalaset senare.
Nu sitter jag hur som helst i soffan ser på tv och dricker min andra mugg varmchoklad vilket betyder att jag druckit ca 1000kg socker idag MEN dagen är fortfarande ung så vem vet det kan bli 2000kg ^^

Iormuggen i mitt hjärta.
Den är stor
Det blir inte varmt att hålla i den
Den gör så att min varmahoklad bli kall rätt så fort vilket är super för jag hatar varma drycker
Ior är fruktansvärt söt
All kärlek till muggen.

Kommentarer
mamma

Va de det du gjorde, jag funderade vad du höll på med så tidigt. Du slamrade ganska mycke för att inte tala om när du skulle skölja ur kastrullen snacka om att spola vatten hihihi

2009-10-01 @ 20:16:23
Blogg: http://nylaaanders.blogg.se/
Julia

Jag älskar stora muggar! dom är perfekta till att dricka varm oboy! :)

2009-10-02 @ 17:25:22
Blogg: http://jeia.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback