Sky's the limit

Nu har jag inte skrivit här på öhm jag vet inte hur många dagar för jag orkar inte räkna men vem bryr sig.
Här kommer då anledningen JO min dator funkade så bra på fredagen och sen på lördagen så vägrar den att starta. Bra start på lovet? NJAA skulle inte tro det va. Men som sagt jag har ju bara ALLA mina bilder(och det är många), musik och skolarbeten på datorn så jag är ganska lugn. Eller lugn och lugn skulle jag inte säga jag bara funderar över hur jag ska kunna göra klart arbetena jag har på datorn tills efter lovet.

Tänkte köra en kort sammanfattning av helgen men gör det imorn för då har jag kanske orkat lägga in bilder också..JUST JA ladda kamerna ska jag göra..SÅ
Istället kan jag berätta vad jag gör nu. Jag sitter och svär åt spotify för att de visar offline HELA tiden så tacka veta youtube de finns då alltid där.



Kram Josse


Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback