Första dagen på lovet

Fredag:
Fika och shopping med Jessica och Jennie.
Sen kom mamma och Marlene och vi for och åt Kinamat tills vi rullade därifrån.

Lördag:
Match mot IKSU A och vi spelade rätt så bra.
Färgade Jessicas hår, övningskörde och sen for vi till Håkan,Anki och Pernilla och åt middag.

 

Söndag:
Jag,Jessica och Ida var och såg när killarna spelade match. Vi
for och åt på det där thai stället HUR GOTT SOM HELST. Sen for vi och åt middag hos Marlene,Peder,Isak och Lisa. Efter de for jag och Jessica och tränade med killarna och frågan är ju varför dom måste ha så högt nät..Hahha


Nu ska jag städa mitt rum och sen packa eftersom jag och Pernilla far ikväll 03.00 :D


Kram Josse



Kommentarer
jessica

nej, frågan är ju varför dom inte skaffar nya matchtröjor?!!!

2009-10-26 @ 16:17:17
Blogg: http://jessicanylanderr.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback