home to Vännäs

Jag och Pernilla vaknade på golvet i Luleå och somnar i våra underbart mjuka sänga i Vännäs VI ÄR HEMMA.
Vi han med både lite shopping och att sitta i sängen och äta hamburgare från max o se på sex and the city innan tåget gick. Vad tänker människor med egentligen? TÅG, Jag hatar tåg! Det finns ju en gräns för att sitta still och respektera alla andra alltså inte sjunga,prata högt,ta kort med blixt,vara sig själv osv och den gränsen går vid max 2timmar. Men nu skulle vi sitta i 4timmar och bara vara tysta små snälla flickor. Inte riktigt våran grej utan vi är mer sjunga Nathalie medans vi paddlar i 6timmar typen.
Men nu är vi iaf hemma och vet inte riktigt om det är bra eller dåligt. Helt ärligt så skulle jag mycket hellre bara fara bort igen jag vill inte tillbaka till vardagen.



Jag och Pernilla står med våra 4väskor och väntar på att kliva av tåget.
Jag - GUD VA VÄSKOR VI HAR
Pernilla - Ja det känns som vi ska flytta
Killen framför oss tar ner sina 2STORA hockeyväskor(vet inte vad de heter) och tittar ner på oss med ett flin.
Snacka om att känns sig besegrad, krossad,förutmjukad, generad vi har just blivit fälld vid mållinjen usch vad jag hatar att vara sämre än andra. 





 

Skulle inte vilja spendera hela lovet med någon annan än Pernilla. Det är svårt att hitta någon som hon. Så vart ska vi nästa lov?? :D

Är vi inte söta så säg

Kram Josse

Kommentarer
pernilla

haha, skönaste lovet någonsin!!

vi kör på samma resa nästa gång :D

MEN VI FLYGER!!

2009-11-02 @ 14:34:38



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback