Fredagsmys

Pernilla kom hit efter skolan och vi fika, såg på ica reklamen tusen gånger och sen så somnade jag på köksgolvet.. Hahaha
Så rolig är jag att vara med. Sen så kom Jessica hem och då for vi och köpte mat på 3Kronor eftersom vi är ensamma hemma och inte orkade laga mat. Så just nu sitter jag och sjunger med i high school muscial låtarna och äter hamburgare. Dom filmerna måste vara bland jordens bästa <33 Hahah
Nu blir det Idol GO TOVE, TOVE, TOVE.. SHIT SÅG NI DANSEN :O


We’ve got to work, work
to work this out
We’ll make things right,
the sun will shine
If we work, work
there’ll be no doubt
We can still save the summer
If we work this out!







Kram Josse

Kommentarer
pernills

hahahha reklamen, jag har tittat på den två gånger i sen jag kom hem också! jag kan inte sluta skratta :D

2009-10-17 @ 02:56:45



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback